Interneta kuponi– kā iepirkties pareizi un neapkrāpt sevi?

Interneta kuponi– kā iepirkties pareizi un neapkrāpt sevi?

Iepirkšanās internetā ir kļuvusi par ikdienu 

Mūsdienu straujais dzīves ritms, iespējas jebkuru lietu iegādāties internetā, pat neizejot no mājas, ļauj ekonomēt laiku un ietaupīto izmantot, lai būtu kopā ar saviem tuviniekiem, ģimeni vai veltīt sev. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka iepirkšanās internetā ir lētāka un ļauj ietaupīt ļoti būtiskus līdzekļus. Abi iepriekš minētie faktori ir iemesls, kāpēc interneta kuponi Latvijā kļuvuši tik ļoti populāri un neaizvietojami, izvēloties gan preces un pakalpojumus sev, gan dāvanām.  

Kuponu portāli ir Latvijas iedzīvotāju ikdiena  

Ļoti liela daļa no Latvijas iedzīvotājiem pavisam noteikti ir izmēģinājuši kādu no zināmākajiem portāliem, lai iegādātos nepieciešamās lietas, dāvanas vai pakalpojumus, piemēram, biļetes uz kādu pakalpojumu vai viesnīcu, SPA, ceļojumu kuponusUzklausot apkārtējo pieredzi, var secināt,  kad iepirkšanās pieredze var būt ļoti pozitīva, tomēr ir arī ļoti daudz gadījumu, kad pakalpojums nav atbildis solītajam, ir kavējies vai bijušas citas problēmas. 

Mūsu pieredze

Nesen mans draugs uzdāvināja mums šokolādes fondī pēcpusdienu kādā jaukā kafejnīcā. Mūsu mērķis bija nesteidzīga launaga atspirdzināšanās pirms vakariņām. Nesteidzīga tā izdevās tikai tik tālu, ka gaidījām 50 min, līdz mums atnesa kāroto gardumu. Līdz tam laikam jau sajutos izsalkusi uz ko stiprāku, tāpēc pasūtīju arī sendviču maizi. Maizīti dabūju ātrāk kā fondī. Kāroto šokolādes fondī ar augļiem mums atnesa meitene, kurai uz vestītes bija piespraude ''es mācos''. Nekādu pretenziju, taču varbūt uz šādiem reklāmu balstītiem notikumiem labāk lai strādā jau pieredzējuši viesmīļi? Es cienu jebkuru, kas dzīvē cenšas kaut ko sasniegt, un ir vēl pieredzes sākumā, taču gadījumos, kad ļoti noslogots un pārstrādājies cilvēks atnāk atpūsties, viņš negrib sev pretī ieraudzīt tādu pašu nogurušu un uztrauktu cilvēku. 

Nezinam, vai fondī bija gatavojusi viņa pati vai konditors, bet katrā ziņā tas bija piededzis. Eksotisko augļu izlases vietā mums atnesa tikai zemenes ar nenolobītam lapiņām un banānus. Es nevarēju novaldīt savu nesajūsmu, un arī draugs mazliet noskuma. Viņš ir students, un nekādu lielo naudu vēl nepelna, tāpēc šādas greznības neizdošanās sāp īpaši nejauki. Es tomēr saņēmos un paprasīju, kāpēc solītais fondī nav tāds pats kā fotogrāfijā. Jaunā viesmīle nespēja atbildēt, tāpēc pasauca citu. Mums paskaidroja, ka, šodienas lielā pieprasījuma dēļ, ir izbeigušies paredzētie augļi. Respektīvi, kafejnīcas menedžeris nebija paredzējis konkrēto cilvēku pieplūdumu uz kuponu pirkumiem, tāpēc mums kā klientiem nācās ciest. Diez, to nākas piedzīvot visur? Vai tiešām interneta kuponiem ir tik liels pieprasījums? 

 Lai piedāvājumi nepieviltu, jāievēro vairāki nosacījumi  

Kuponu portāli Latvijā kļūst aizvien populārāki un pieprasītāki, ko apstiprinājums  tas, ka gudriem.lv apstiprinātais piedāvājumu daudzumus sasniedz pat vairāk kā 7000! Tas ir milzīgs apjoms, kas paliecina šāda veida aktivitāšu nepieciešamību.  Šādu akciju mērķis ir piedāvāt milzīgu un iespaidīgu preces vai pakalpojuma atlaidi, lai to iegādātos pēc iespējas vairāk cilvēku. Kuponu piedāvājums internetā nozīmē līdzekļu un laika ekonomiju, kas ikvienam mūsdienīgam pilsētniekam ir ļoti svarīga.  

Kam pavisam noteikti jāpievērš uzmanība 

Ir vairākas lietas, kas jāievēro, iegādājoties šāda veda akcijas internetā. Pirmais, kas jāizdara -  jāpārliecinās par akcijas produkta kvalitātes nemainīgumu akcijas laikā un ikdienā.  Sevišķi svarīgi, ja ir vēlme iegādāties akciju ēdināšanas nozarē. Biežāk iespējamās nepatīkamās situācijas saistītas ar kvalitātes nevienmērīgo nodrošinājumu. Piemēram, aizejot uz izvēlēto iestādi, pie izvēlētā ēdiena realitātē nevar piekļūt rindu dēļ.  Ēdiens var zaudēt kvalitāti vai var nebūt pieejams vispār. Iemesls ir pavisam vienkāršs - uzņēmums un tā pavāri fiziski nepagūst reaģēt uz neadekvāti augsto pieprasījumu, ēdiens zaudē kvalitāti, personālam trūkst laika tā gatavošanai.  

Šādas situācijas var radīt diskomfortu tāpēc, ka nemitīgi  jāgaida, jājautā un cerētā atpūta nesanāk uztraukuma un neapmierinātības dēļ. Ēdināšanas nozarē ļoti populāri ir arī suši piedāvājumi, kas  var būt arī pietiekami kvalitatīvi, tomēr jāskatās, vai uzņēmums iepriekš pārdevis kupons un cik daudz. Ja iepriekš nezināms uzņēmums ir pārdevis daudz akciju un tam ir līdzšinējā pieredze interneta akcijās, ir krietni lielākas izredzes saņemt labas kvalitātes produktu 

Noteikti jāsalīdzina regulārās cenas 

Cena ir viens no biežākajiem krāpšanās veidiem kuponu akcijās. Tas ir iemesls,  kāpēc tās ir noteikti jāsalīdzina ar regulārajām pārdošanas cenām, jo nav cita veida kā pārliecināties, ka tās patiešām ir samazinātas. Uzņēmumi var cenas tieši pirms akcijas arī paaugstināt, tāpēc būtu drošāk noskaidrot cenu pirms kuponu akcijas. Vienkāršākā metode būtu piezvanīt uzņēmumam un pajautāt, kāda ir cena konkrētajai precei.  Tikpat vienkārši ir paskatīties mājas lapā. Pārbaudei piemērots indikators ir arī konkurentu cenu analīze.  

Akcijā iegādāto lietu pieejamība 

Nereti pārdotās preces būs pieejamas tikai pēc noteikta laika, tāpēc  lai nesanāk vasaras svārkus nēsāt rudenī, iegādājoties kuponu vienmēr ieteicams pārbaudīt preces pieejamības brīdi, kas var būt pat vairāki mēneši pēc akcijas beigām. Arī ja nepieciešama dāvana vai ir vēlme akciju izmanot uzreiz, vajadzētu jāsazinās ar akcijas rīkotājiem un pārliecināties.  

Mans interneta kupona pirkums vakar - lieliskā pieredze šodien!

Vakar iegādājos interneta kuponu vīriešu matu griezumam. Šoreiz es gribēju iepriecināt savu draugu. Griezums izdevās lieliski - tāpat kā bez kupona šai pašā frizētavā. Nekādās rindās nebija jāgaida, un attieksme no frizieres kupona dēļ nemainījās. Acīmredzot, serviss atkarīgs no uzņēmuma politikas, vadības komunikācijas ar darbiniekiem un lojāluma pret klientiem. Interneta kuponi ir labs veids kā šad tad ietaupīt uz šāda veida pakalpojumiem.