Hublot pulksteņi – “sprādziens” Šveices pulksteņu ražošanā

Hublot pulksteņi – “sprādziens” Šveices pulksteņu ražošanā

Hublot pulksteņu radīšana mainīja visu luksus pulksteņu segmentu – jo tieši šis zīmols pirmo reizi savienoja dārgmetālu - zeltu ar līdz šim neizmantoto un mazvērtīgāko materiālu gumiju. Tas bija būtisks pavērsiena punkts visā pulksteņu vēsturē.

Hubolt pulksteņi īpašu popularitāti ieguva, kad 2004. gadā Žans Klods Bivers tika iecelts par zīmola izpilddirektoru. Šis cilvēks pārņēma zīmola sākotnējo materiālu apvienošanas koncepciju un pacēla to citā līmenī nosaucot jauno līniju pat "Sakausēšanas mākslu".

Zīmola vadošā kolekcija, kas joprojām ir viena no vispieprasītākajām tirgū, tika nosaukta par “Big Bang”. Tās radīšanai tika izmantots Hublot pulkstenis, kas tika radīts 1980. gadā. Tas nekavējoties pretendēja (un finālā arī uzvarēja) balvai “Labākais dizains” Grand Prix d'Horlogerie de Genève, kas ir viena no nozīmīgākajām luksus klases pulksteņu balvām. Drīz pēc tam, kad “Big Bang” pievienojās “King Power” kolekcija un vēlāk arī “Classic Fusion”.

Miljons dolāru vērts pulkstenis

2006. gadā zīmols uzsāka savu lielo “sprādzienu” – kolekciju “All Black”, ieviešot novatorisku pilnīgi melna pulksteņa koncepciju. Tieši tikpat sensacionāls un slavens bija pulkstenis ar nosaukumu “ Miljons dolāru” - tas bija pilnībā pārklāts ar baltiem vai melniem dimantiem un tas maksāja vienu miljonu. Zīmols turpināja ieguldīt pētniecībā un attīstībā, kur apvienojās ar Lozannas Federālo tehnoloģiju institūtu (EPFL), lai izstrādātu jaunu 24 karātu zelta un keramikas (bora karbīda) sakausējumu, kura cietība ir gandrīz 1000. Šis "Burvju zelts" tika atklāts sabiedrībai 2011. gada beigās, kas arī bija gads, kad Hublots izrādīja savu cieņu Antikythera mehānismam - senās Grieķijas kosmogrāfam, kuru zīmols miniaturizēja, lai ietilptu rokas pulkstenī.

Līdzās spēcīgākajiem zīmoliem pasaulē

Uzņēmums daudz strādā arī mārketingā - 2010. gadā tas kļuva par FIFA oficiālo sponsoru un Formula 1 oficiālo pulksteņu sadarbības partneri. 2012. gadā zīmols kļuva par Ferrari partneri, noslēdzot līgumu, kas aptver visas Ferrari un pulksteņu zīmola aktivitātes gan attiecībā uz zīmola tēlu, gan abu uzņēmumu komerciālo darbību. Katru gadu Hublot izlaiž vienu vai divas Ferrari īpašās sērijas un tas piedalās visos Ferrari pasākumos pasaulē. Pēc gandrīz 30 neatkarīga zīmola darbības gadiem 2008. gadā Hublot pārņēma LVMH. Tas iezīmēja vertikālās integrācijas sākumu, atverot jaunu ražotni Nionā, Šveicē, kas gadu gaitā tika pakāpeniski palielināta.