Hublot pulksteņi – “sprādziens” Šveices pulksteņu ražošanā

Hublot pulksteņi – “sprādziens” Šveices pulksteņu ražošanā

Hublot pulksteņu radīšana mainīja visu luksus pulksteņu segmentu – jo tieši šis zīmols pirmo reizi savienoja dārgmetālu - zeltu ar līdz šim neizmantoto un mazvērtīgāko materiālu - gumiju. Tas bija būtisks pavērsiena punkts visā pulksteņu vēsturē.

Hublot pulksteņi īpašu popularitāti ieguva, kad 2004. gadā Žans Klods Bivers tika iecelts par zīmola izpilddirektoru. Šis cilvēks pārņēma zīmola sākotnējo materiālu apvienošanas koncepciju un pacēla to citā līmenī nosaucot jauno līniju pat "Sakausēšanas mākslu".

Zīmola vadošā kolekcija, kas joprojām ir viena no vispieprasītākajām tirgū, tika nosaukta par “Big Bang”. Tās radīšanai tika izmantots Hublot pulkstenis, kas tika radīts 1980. gadā. Tas nekavējoties pretendēja (un finālā arī uzvarēja) balvai “Labākais dizains” Grand Prix d'Horlogerie de Genève, kas ir viena no nozīmīgākajām luksus klases pulksteņu balvām. Drīz pēc tam, kad “Big Bang” pievienojās “King Power” kolekcija un vēlāk arī “Classic Fusion”.

Šovakar, kā nopratāt, atkal aplūkošu rokas pulksteņus. Šoreiz luksus pulksteņus Hublot. Jāteic, ka šī zīmola pulksteņi ir izteikti vīrišķīgi pat sieviešu modeļiem. Vienīgās kolekcijas, kurās parādās arī citas krāsas, izņemot melnu un brūnu, ir ''Tutti frutti'', ''Denim Jeans'' un ''Pop art''. Šajās kolekcijas krāsas netiek žēlotas, taču joprojām šos pulksteņus par sievišķīgi elegantiem nenosauksi. Arī šajos modeļos Hublot patur savu ieieto taciņu - masīva ciparnīca ar daudz redzamām detaļām, piemēram, sekunžu un debespušu rādītājiem.

Hublot regulāri atbalsta sporta komandas vai sacensības. Šim zīmolam nav sena vēsture, un to izveidojis ir itālis nevis šveicietis, tomēr tā dzimtene gan ir pulksteņu meka - Šveice. Hublot pulksteņi ir sporta simbols. Tā vēstnieki visbiežāk ir tieši sportisti. Viens no tiem - pasaules sprinta rekordists Useins Bolts. Šo ātro laikrādi reklamē arī populārais brazīļu futbolists Pelē. 

Miljons dolāru vērts pulkstenis

2006. gadā zīmols uzsāka savu lielo “sprādzienu” – kolekciju “All Black”, ieviešot novatorisku pilnīgi melna pulksteņa koncepciju. Tieši tikpat sensacionāls un slavens bija pulkstenis ar nosaukumu “Miljons dolāru” - tas bija pilnībā pārklāts ar baltiem vai melniem dimantiem un tas maksāja vienu miljonu. Tādu saņēma arī mūziķis Jay - Z no savas sievas Beyonce. Skaties, kā tas izskatās, šeit. Zīmols turpināja ieguldīt pētniecībā un attīstībā, kur apvienojās ar Lozannas Federālo tehnoloģiju institūtu (EPFL), lai izstrādātu jaunu 24 karātu zelta un keramikas (bora karbīda) sakausējumu, kura cietība ir gandrīz 1000. Šis "Burvju zelts" tika atklāts sabiedrībai 2011. gada beigās, kas arī bija gads, kad Hublots izrādīja savu cieņu Antikythera mehānismam - senās Grieķijas kosmogrāfam, kuru zīmols miniaturizēja, lai ietilptu rokas pulkstenī.

Līdzās spēcīgākajiem zīmoliem pasaulē

Uzņēmums daudz strādā arī mārketingā - 2010. gadā tas kļuva par FIFA oficiālo sponsoru un Formula 1 oficiālo pulksteņu sadarbības partneri. 2012. gadā zīmols kļuva par Ferrari partneri, noslēdzot līgumu, kas aptver visas Ferrari un pulksteņu zīmola aktivitātes gan attiecībā uz zīmola tēlu, gan abu uzņēmumu komerciālo darbību. Katru gadu Hublot izlaiž vienu vai divas Ferrari īpašās sērijas un tas piedalās visos Ferrari pasākumos pasaulē. Pēc gandrīz 30 neatkarīga zīmola darbības gadiem 2008. gadā Hublot pārņēma LVMH. Tas iezīmēja vertikālās integrācijas sākumu, atverot jaunu ražotni Nionā, Šveicē, kas gadu gaitā tika pakāpeniski palielināta.